26 december 2009

2009:208 Bye Bye Blogbird


Jag slutar inte att blogga. Jag slutar bara att vara så intresserad av mig själv. Det är ett sundhetstecken. Och för bloggen ett illavarslande tecken. Det finns liksom ingen relevans i en 45-årings reflektioner kring grenache och Johan Kling. Och Boba Fett. Ständigt denne Boba Fett. Bloggen kanske byter namn snart. Till något som ni kanske inte kan föreställa er. Men inte till bobafett punkt bloggspot punkt com. Men kanske till well whatever punkt wordpress punkt com. Under tiden, medan jag funderar, drömmer jag tillfälligt om en stad i en annan kontinent och vägrar nästan samtidigt lista glöggen, chateauneufdupapen riojan och tawnyporten som vi begick i kväll. Det är något visst med enbär...Och Boba Fett!

Baron de Ley Reserva (nr 2525)
Domaine du Vieux Lazaret (nr 2211)
Smith Woodhouse 10 Year Tawny (nr 8055)

1 kommentar:

Space babe sa...

Jag tänker inte heller sluta blogga, även om det verkar så ibland. Ska vi boka en karaoke snart? Hur har du det på jobbet? Inkörd än och lugnare?