3 juli 2007

Om kommentarer och annat

Eftersom alla bloggar på .blogspot.com är blockerade för läsning i det här landet kan jag inte kommentera era kommentarer. Jag vill att ni ska veta det och inte tro att det är min vanliga arrogans som gör sig gällande i form av tystnad.

Mitt nya studietempo är högt och min nya klass är bra. Idag var jag i skolan från 8 till 2130.

För övrigt kommer jag inte riktigt överens med personen jag delar lägenhet med. Jag håller käften och undviker vederbörande. Det är krävande.

Igår när jag stod i duschen hörde jag hur något knackade mot fönsterrutorna. Jag bor på 23:e våningen så jag var tvungen att gå ut för att titta. På bilden ser ni fönsterputsarna.

1 kommentar:

Redaktörn sa...

Det där med blockeringe får du gärna berätta mer om. Om du kan, vill säga. I vilken utsträckning kan en vanlig kines läsa bloggar?