22 oktober 2005

Comhem

Så är man tillbaka i hemmet efter en hastig resa till norra Tyskland. Man är inspirerad att blogga men det stupar på teknikaliteter. Min internetleverantör – comhem – kan inte koppla upp mig (fredag den 21 oktober 2005). Det har hänt några gånger nu. Deras support är under all kritik. Om man inte kan koppla upp sig är man föga hjälpt av ett telefonsvararmeddelande som förklarar att det är ”många som ringer just nu så vi får be att du återkommer lite senare” eller hänvisar till sajten som jag av naturliga skäl inte kan komma in på. Det hjälper inte att man försöker ringa senare. Meddelandet upprepas tills supporten stänger (kl 21 vardagar). Om jag hade känt till comhems usla support hade jag aldrig valt dem.
Nu på morgonen har de fått igång trafiken igen.
Skäms comhem.

Inga kommentarer: