5 april 2007

Gittogether appendix och annat

I min slarviga rapportering förra onsdagen glömde jag att nämna att även Jessika och Louise var på den glada sammankomsten på Bergsunds Strand. Det kanske finns flera som jag glömde att nämna. Min ursäkt framförs härmed.

Enköping - hemvist bland annat för Totte Wallin, en av de tyngre idékreatörerna i P4:s tankesmedjor, med alltid lika uppfriskande perspektiv bland på annat global uppvärming och jämställdhet - är naturligtvis pepparrotsstaden och inget annat. Väster om Enköping ligger orten som stoltserar med gurk-prefixet.

Den sista jag träffade i Stockholm var goda M som bjöd på latte, cheesecake och tålamod med min säkerhetskopiering. Dessutom fick jag Decanter av henne.

Stötte ihop med Nicoletta från Folkets mat på båten i morse. Hon skulle tillsammans med sin kompis från Bilbao göra Helsingfors. Hoppas att hon rapporterar på bloggen.

Jag har begärt utträde ur ett enkönat sällskap. Hoppas att det går.

Jag bloggar från Helsingfors där det verkar finnas fler trådlösa nätverk än i Stockholm. Åtminstone gratis sådana. Nu ska jag plugga mandarin.

1 kommentar:

The Blogger Formerly Known as Ensamma Mamman sa...

Bra jobbat! Men det kanske är som med Svenska Akademin. Eller Maffian. Man stryks ur registret när man dör.